2007/12/11

KARDEŞLERİM


biz dört kız kardeşiz en büyükleri benim hepimiz farklıyız dır kalabalık bir aileye sahip olmak gerçekten çok güzel bir duygu ehhhh bende 28 yaşındayım otuza az kaldı heralde her yaşın ayrı bir güzelliği vardır.Kardeşlerimde özlem ile kadişin dünyaya geldikleri günü hatırlıyorum zaman ne kadar da hızla ilerliyor bazen bana özellikle şimdi haziran ayının çabuk gelmesini beklesemde zaman geçmiyor gibi gelsede hızla ilerliyor alllahım her şeyin hayırlısını nasip etsin cümlemize

3 yorum:

Gulos dedi ki...

Bizde 5 kız kardeşiz hepimiz gerçekten çok farklıyız.Ama ne mutlu bana kalabalık olmanın tadını biliyorum.Kızıma kardeş istiyorum o yüzden çok geçmeden.Yoksa yalnız büyüyecek yavrum.
Sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

Canim,
Iyi bayramlar dilerim.Sen bu resmin niresindesindir...:))

elif dedi ki...

slm gülenenaycım o resimdeki kız kardeşlerim ben yokum aralarında
hoşçakal canım