2009/04/02

SÜNNET









04 nisanda cumartesi günü emirim ile ömerim sünnet olacaklar.On beş gün öncesinden hazırlıklara başladık,hafta sonuda çocuklarımızı gezdirdik. Eyüp sultan gezimizde ise ömer daha çok dikkatleri üzerine topladı kaç kişi resimlerini çekti hatırlamıyorum.Emirim ise çok cesaretli görünüyor son anda değişecek gibi geliyor bana tabi emir haftaya sünnet olacağını zannediyor bu hafta ona sürpriz olacak .Hayırlısı ile atlatırız inşallah ömer zavallım hiç birşeyden haberi yok hangisine üzüleceğimi şaşırdımmmm benim nasıl olacağım ise hastanede belli olurrr büyük oğluma belli etmemek için uğraşacağım biraz galiba ben daha çok heyecanlıyım yarın akşamda kına gecemiz var allahım inşallah damat oldukları günü de görmeyi nasip eder.
SEVGİLERLE






2 yorum:

Gulos dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Gulos dedi ki...

Şu gülen fotoya bayıldım.Allahım ne güzel yaratmış.Hayırlı uğurlu olsun.