2007/10/17

EMİRİM










Bayram alışverişinde emire oyuncak almadan olmazdı tabi oyunca mağazasında en az bir saat dolaşmışızdır herhalde robotu ben gördüm değişik olsun istedim hep araba ehhh artık oğlumuzda büyüyor ama bu robot bu kadarmı güzel olur saatlerce oynadık beraber özellikle plastik halkaları var peş peşe fırlatmaları çok eğlenceli emir bey elinden düşürmedi hiç mutlu olduya en güzeli bu benim için.

Yavrumun bayram telaşıda görülmeye değerdi çocukluk işte ne kadar heyecanlanıyor annecim bayrama kaç gün kaldı ne kadar tatil belki defalarca son haftalarda sormuştur üç gün bile olsa oğlumla beraber vakit geçirmek her ne kadar yaramzlıkları devam da etse güzeldi bazen oğlumun büyürken o kadar çok vaktini kaçırdım ki çalışan annelerin ortak sorunu olsa gerek ve zaman inanılmaz geçiyor doğduğu gün gözümün önünde ilk defa kucağıma aldığımda o cennet kokosu gelir aklıma dünyanın en güzelllllll duygusu allahım çocuğu olmayanlarada nasip etsin.


3 yorum:

Adsız dedi ki...

selam elif ne var ne yok? bu yakisiklida ne guzel poz vermis can alicak cannn :P benimde uc tane var kiz biz nasil kaynana olucaz :) ben hala kendimi kaynana olucak gibi gormuyorum..

elif dedi ki...

asyacım merhaba

benim bir tane ama inanki on taneye bedel uğraştırsada dünyalara bedel kaynanalığa gelince vallahi bilemiyorum o kadar zaman varki sadece hayırlı evlat olsunlar yeter
canım

Gulos dedi ki...

Byramdan önce bende kızıma bir tren aldım tren yolu da vardı.Çok eğlenceli bizde kızımla durmadan oynuyoruz :).
Sevgilerimle.