2007/10/22

MUFFIN


malzemeler;
3 yumurta
1 su bardağı şeker
3 su bardağı un
1 su bardağı süt
1/2 su bardağı zeytinyağ
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1/2 su bardağı damla çikolata
hazırlanışı;
yumurtalar ve şeker iyice eriyene kadar mikser ile çırpılır,zeyinyağda ilave edilir birazda yağ ile çırpmaya devam edilir,sonrada süt ile birazdaha karıştırılır,unu, kabartma tozu,vanilya ve damla çikolataları ilave edip karıştırılır.Muffın kalıplarına bir parmak boşluk kalacak şekilde aktardıktan sonra 170 derecede 20 dakika pişirilir
AFİYE OLSUN

6 yorum:

Gulos dedi ki...

Muffinlerin çok güzel görünüyor.Tarifini versene :) .

SEvgilerimle.

Gulos dedi ki...

Beyefendinin robotla resimleri de çok güzel çıkmış.

elif dedi ki...

saol guloşcum

işteyim biraz yoğunluk var muffın tarifini yazacağım mutlaka
ayrıca tatlı bir telaşım var
ikinci kez anne oluyorum
haftaya kontrolum var allahım inşallah hayırlısı ile nasip eder bol bol dua ediyorum canım
sevgilerle

Adsız dedi ki...

elıne sağlık elıf cım; oldu sonunda oldu demekk muffınler:)

sevgıler
fıdan

Sıcak Mutfaklar dedi ki...

Elif bu ne kadar güzel bir haber çok sevindim.Boş ver kitabı yorumları sen bebeğimize iyi bak.Sağlıkla bir an önce ayağa kalk.Zaman kolay geçer inşallah senin içinç.Kafana fazla takmaz ve düşünmezsen daha rahat edersiniz.İstersen bu yorumu yayımlama.Bu arada haberlerini bekliyorum.

Özlem Ceylan dedi ki...

slm canim ellerine saglik muffinler cok guzel gorunuyor bloguma yaptigin ziyaret icin tesekkurler ediyorum,sevgiler