2009/01/05

EZOGELİN ÇORBASI



malzemeler

4 yemek kaşığı mercimek

2 yemek kaşığı bulgur

2 yemek kaşığı pirinç

2 yemek kaşığı tel şehriye

1 adet soğan

salça,tuz

Mercimek,pirinç,bulgur bol su ile yıkanır , tel şehriye hariç suda haşlanır piştikten sonra soğanı kavrulur salçası ilave edilir ve tel şehriye ile biraz daha kavrulur baharat olarak ta nane karabiber pulbiber çorbanın üzerine ilave edilerek biraz daha pişirilir.

AFİYET OLSUN

Evde olmak gibisi yokmuş ömer faruk doğduktan sonra bir süre işe ara verdim ilk önceleri biraz korkmuştum on iki yılldır ara vermeden çalışıp evde oturmak zor gelir sanmıştım ki yanılmışım hem evimin işlerini rahat rahat yapıyorum hemde çocuklarıma daha çok vakit ayırıyorum.Bu günlerde dişlerimi yaptırıyorum sekiz üstten sekiz alttan yapılacak c.tesi eşimle birlikte gittik tam kaçmaya çalışırken eşim saolsun üstten üç dişimi çektirdi inanılmaz derecede dişçiden korkuyorum artık bekleme şansımda kalmayınca katlandım heralde on beş gün sonra yapılmış olur ,doktorum sonay hn çok anlayışlı beni ikna etmek için çok uğraştı nerdeyse ağlayacaktım eli gerçekten çok hafifti ama yine dişçi korkumu atamıyorum hayırlısı ile atlatırım inşallah şuan aynaya bile bakmıyorum çok komik görünüyor bundan sonra dişlerimi ihmal etmeyeceğim.

SEVGLERLE

HOŞÇAKALIN

1 yorum:

nazardeğmesin07 dedi ki...

selam iyi akşamlar güzel görüşleriniz ve yorumunuz için çok teşekkür ederim arkadaşım.