2007/09/05

ISLAK KEK













MALZEMELER
  • 2 yumurta
  • 1,5 su bardağı şeker
  • 1 ,5 su bardağı sıvı yağ
  • 1 su bardağı süt
  • 2 su bardağı un
  • 1 paket kakao
  • 1 paket kabartma tozu ve vanilya

Yumurta ile şekeri yaklaşık beş dakika kadar köpük köpük oluncaya kadar mikserle karıştırılır,sıvı yağ ve süt ilave edilir biraz daha karıştılır,kakao ilave edilir ve bu karışmdan bir su bardağı ayrılır.Unu, kabartma tozunu ve vanilya da ilave edilir,fazla karıştırmadan yağlanmış borcama 175 derecede pişirilir.Fırından aldıktan sonra sıcak sıcak kesilir ve ayırmış olduğumuz kakaolu karşım kekimizin üzerine dökülür.

AFİYET OLSUN

NOT:Kekimizi gülşah arkadaşım dün akşam yapıp bizlere getirdi inanılmaz güzel omuştu sabah sabah iki dilim yedim bile,arkadaşım ellerine sağlık her zaman söylüyorum

SENİ ALAN YAŞADI........

ELLERİN DERT GÖRMESİN

5 yorum:

Adsız dedi ki...

cnm ıslak kek gercekten cok guzel oluyor. bızım de tercıhımızdır genelde.. arkadasının elıne sağlık..

sevgıleer
fıdan

elif dedi ki...

saol canım artık uzunca bir süre kek yapmak istemiyorum artık fenalık geldi biliyorsun günlerdir uğraşıyorum

Gulos dedi ki...

elifcim,
blogun hayırlı olsun.
Kızkardeşlerin çok güzeller maşallah.Emiride allah bağışlasın.

Islak kek dedin benim canımı yeedin.Bayılırım.Özellikle 5'e doğru işyerinde karnım çok acıkır.ozaman çayın yanında ıslak ke olsada yesem diye hergün aklımdan geçiririm.

Başarılar dilerim.Herzaman beklerim.
Sevgilerimle...

elif dedi ki...

guloşum çok saolasın canım beğendiğine sevindim allahım hepimizin yavrularımızın hayırlı ömürlerini görmeyi nasip etsin.
Bu aralarda hamur işleri ile fazla uğraşıyorum yaz boyunca fazla kilolardan kurtulmak için çok uğraştım kesinlikle dikkat etmem gerekiyor

sitene de sürekli bakıyorum canım herşey gerçekten çok güzel
bir gün de ben sana kek yapar yollarım canım akşam saatinde

Adsız dedi ki...

canım bügün siteni gezdim çok güzel olmuş hayırlı olsun
cadılarda tam fotojenik poz vermişler .ama emelim nerede? emiride çok tatlı olmuş,annelerin en güzelinede yer vermeni isterim ondan yaralanacak çok şeyler var birtanem!başarın daim olsun ;ömrün uzun olsun yavrucum seni çoooooook öptüm. SEVGİLER. NEFİSE
.