2007/09/17

PAZAR GÜNÜ DAVETİMİZ

Dün iftar yemeğimizde eşimin ablası,kardeşi ve güzeller güzeli gelin adayımız neslihancım bize geldiler.Sabah kalktıktan sonra ilk işim güzelce bir temizlikti öğleden sonrada mutfakta iftar hazırlıklarına başladım yemeklerim de harika oldu aklıma ne geliyorsa yaptım diyebilirim iftar vakti de gelince sadece çorbayı içtikten sonra yetiyor, soframıza nelermi vardı;

mercimek çorbası
pastırmalı nohut
pilav
tavuk
patates püresi
yoğurtlu havuç
acıbademli tavuk göğsü(yalancı)
salata






soframın resmini yine çekemedim bir ara masayı hazırlamaya başlarken çektim ama isterdim ki herşey tamamlanınca göstermeyi ben tabi sohbete dalınca iftar vakti yaklaşmış zaman kısalmış biraz da panik birisi olduğum için yemeklerin hazırlığına başladım ve çorbaları dağıtırken ezan okunu verdi inşallah bir daha ki iftar davetimde yer vericem

3 yorum:

Gulos dedi ki...

Eline sağlık güzel menüleri hazırlamışsın.Şu pastırmalı nohut yemeğinin tarifini verirmisin.Evde pastırma var ve bitmesi gerek :) .
Sevgilerimle...

elif dedi ki...

guloş saol canım
nohut bir gece önceden güzelce yıkadıktan sonra ılık ve tuzlu suda bekletiyoruz ertesi güzde yine yıkadıktan sonra yumuşayıncaya kadar pişirilir ayrı bir yerde tereyağ ile pastırma kavrulur soğanı salçası ve baharatları ilave edilir kaynamaya başlayınca altını kısarak pişirelim.Ayrıca annem de 2 tane kesme şeker atmamı söyledi çok güzel tat veriyor

kolay gelsin canım

Adsız dedi ki...

cnm ne guzel bır sofra olmus elıne sağlık